استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی امسال علاوه بر تحقق ، باید به یک برنامه تبدیل و اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی‌اصغر عنابستانی گفت: تحقق شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده یک ضرورت مهم و اساسی در جامعه است که باید بسترهای تحقق آن در این استان به سرعت فراهم شود.

وی، تأکید کرد: باید تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی علاوه بر تحقق در سال جاری، به یک برنامه تبدیل و اجرایی شود.

عنابستانی به تشریح ماموریت دستگاه‌ها در راستای تحقق شعار امسال و اهداف آن پرداخت وافزود: تحقق این شعار به معنای انجام امور روزانه و جاری دستگاه‌های اجرایی نیست بلکه امری فراتر از آن و ویژه‌تر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری به نقش بخش‌های مختلف از جمله تولیدکنندگان، دستگاه‌ها و مصرف‌کنندگان در تحقق شعار امسال و حمایت از تولید ملی اشاره وافزود: ضرورت شرایط اقتصادی کنونی کشور ایجاب می‌کند تا از تولید ملی به طور ویژه حمایت شود.

وی، با تاکید بر ضرورت عدم استفاده از کالاهای خارجی خاطرنشان کرد: تحقق شعار امسال و رونق تولید ملی نیازمند استفاده و حمایت همه‌جانبه و بیش از پیش از کالاهای تولید داخل است.

عنابستانی در ادامه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی را بهترین راهکار برای مقابله با تحریم‌ها عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باید هزینه‌هایی را بپردازیم و افرادی که فکر می‌کنند بدون تحمل فشار می‌توانیم به اهدافمان برسیم سخت در اشتباه هستند.

وی، خاطرنشان کرد: باید از تحریم‌های اعمال شده علیه ملت ایران به عنوان فرصتی برای شکوفایی اقتصاد و رونق آن استفاده کنیم.

نماینده عالی دولت در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: باوجود همه این تحریم‌ها و مشکلات مردم ما ثابت کرده‌اند که با پایداری و مقاومت می‌توان از این شرایط به خوبی عبور کرد و دشمن را همچون گذشته ناکام گذاشت.

عنابستانی همچنین بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات این جلسه تاکید و خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید قدرت خطرپذیری داشته تادرخدمت‌رسانی به مردم موفق باشند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۱۷:۰۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۱
حمایت از صنایع نساجی نیمی از راه حمایت از تولید و سرمایه ایرانی است که در سالهای گذشته و در زمان ریاست جمهوری هاشمی رفسننجانی با واردات بی رویه و عدم حمایت از آن تا مرز نابودی پیش رفت و صدها کارخانه بزرگ نساجی به تعطیلی کشانده شدند :