کماندار المپیکی مردان ایران گفت: پیش از این 3 بار حریف مکزیکی ام در مرحله حذفی را برده ام اما شرایط فعلی ما خاص است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران میلاد وزیری در جریان مسابقه زهرا دهقان، نقش مربی وی را برعهده داشت وی پس از مسابقه دهقان گفت: ما نزدیک به 3 ماه بدون مربی تمرین کردیم و قطعاً این مدت تمرین بدون مربی برای ورزشکار المپیکی مشکل فنی به وجود می آورد دهقان هم از این موضوع مستثنا نبود هرچند تلاش کردم به وی کمک کنم اما من جای مربی را نمی گیرم.

وی افزود: 50 درصد تیر و کمان بحث روحی و روانی است و قطعاً دهقان شرایط روحی خوبی نداشت حریف مکزیکی وی هم به عنوان قهرمانی مسابقات جهانی آمریکا بسیار سرسخت بود از طرفی ما بدون مربی و سرپرست در ورزشگاه تنها بودیم و حتی یکی از مسئولان هم زحمت حضور در کنار ما و تشویق را به خود نداد.

وزیری در مورد مسابقه خود تأکید کرد: فردا رأس ساعت 14 به وقت ایران با حریف مکزیکی روبرو می شوم پیش از این 2 بار در مسابقات جهانی آمریکا و یک بار در بازی های دانشجویان جهان در چین وی را شکست دادم اما شرایط فعلی خاص و ویژه است و مشکلات زیادی در مسیر ما وجود داشت با این وجود امیدوارم در این بازی موفق باشم.

گفتنی است، پدر بزرگ حریف مکزیکی وزیری در المپیک 72 حضور داشته و 20 سال سرمربی تیم ملی مکزیک بوده و تیر و کمان در خانواده وی موروثی است./مح
برچسب ها: کماندار ، المپیک ، وزیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار