عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي گفت: اگر چه هاشمي، تاكنون مواضع متفاوتي داشته اما به دليل اينكه اصولگرايان وي را در اردوگاه خود نپذيرفته‌اند به سمت اردوگاه اصلاح‌طلبي متمايل شده است.

محمد رئوف‌قادري عضو حزب اعتماد ملي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نزديكي هاشمي رفسنجاني به جريان اصلاح طلبي گفت: هاشمي را نمي‌توان اصولگرا يا اصلاح‌طلب دانست؛ وي تاكنون شخصيتي فراجناحي و بينابين داشته است.

وي تصريح كرد: در طول سال‌هاي گذشته، هاشمي جايگاه خود را در اردوگاه اصولگرايي از دست داده است و از طرف ديگر نيز اصلاح‌طلبان سعي داشته‌اند با چهره‌هاي معتدل درون نظام همراهي داشته باشند.

رئوف‌قادري با بيان اينكه هاشمي پدر معنوي كارگزاران است، افزود: اگر چه هاشمي، تاكنون مواضع متفاوتي داشته اما به دليل اينكه اصولگرايان وي را در اردوگاه خود نپذيرفته‌اند به سمت اردوگاه اصلاح‌طلبي متمايل شده است.

عضو حزب اعتماد ملي در پاسخ به اين سؤال كه هاشمي در انتخابات به كدام طيف گرايش خواهد داشت، خاطر نشان كرد: هاشمي سعي دارد شخصي را همانند خودش كه مارك اصلاح طلبي يا اصولگرايي نداشته باشد را وارد صحنه كند و در صورت عملي نشدن اين امر به دنبال شخصيت اصلاح‌طلب معتدل و حمايت از وي خواهد بود.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: قادری ، هاشمی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار