فرماندار بوکان گفت: 2 پروژه بزرگ در قالب مهر ماندگار در بوکان در دست اجراست.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حسن عباسی صبح امروز در دیدار با جمعی از مدیران شهرستانی در فرمانداری این شهر، اظهار داشت: در سال‌های اخیر با توزیع عادلانه اعتبارات و اهتمام مدیران چهره محرومیت از شهرهای کمتر توسعه یافته استان برطرف شده است.

وی با اشاره به افزایش چهار برابری فضاهای ورزشی و افزایش اشتغال جوانان، تصریح کرد: در سال‌های اخیر زیرساخت‌های عمرانی در حوزه‌هایی نظیر توسعه منابع آب، بهبود معیشت روستایی، بهسازی راه‌های روستایی، افزایش چشمگیری داشته است.

عباسی افزود: در شهرستان بوکان از مجموعه طرح‌های عمرانی در حال اجرا دو طرح مهم و شاخص جزو طرح‌های مهر ماندگار استان است که تا پایان فعالیت‌های دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسند.

وی ورزشگاه 5 هزار نفری بوکان به همراه پروژه کنار گذر بوکان به طول 15 کیلومتر را از جمله طرح‌های مهر ماندگار در بوکان عنوان کرد و افزود: در ماه‌های اخیر عملیات عمرانی این پروژه‌ها مضاعف شده و در حال حاضر سرعت اجرایی خوبی دارند.

فرماندار بوکان تعریض جاده بوکان به میاندوآب، احداث کارخانه سیمان سردار، ساخت یک هزار و 550 واحد مسکونی مهر، آسفالت راه‌های روستایی و عملیات اجرایی سد سیمینه و خراسانه را از دیگر پروژه‌های شاخص بوکان عنوان کرد و اذعان داشت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها که در دوران دولت‌های نهم و دهم آغاز شده چهره این شهرستان متحول خواهد شد.

عباسی در ادامه تکمیل پروژه ورزشی کارگران بوکان، سیلوی 70 هزار تنی، فضاهای آموزشی مجتمع‌های مسکونی مهر ماندگار، تکمیل خط انتقال فاضلاب و بهسازی و آسفالت معابر واحدهای مسکونی مهر شهرستان را خواستار شد./ج1

برچسب ها: پروژه ، بهره ، متحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.