بوکسور المپیکی وزن 81 کیلوگرم کشورمان گفت: تمام سعی خود را برای غلبه بر حریف ترکم به کار می‌گیرم تا به قولم برای کسب مدال تاریخی المپیک عمل کرده باشم.

احسان روزبهانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: اگرچه شناخت کاملی از حریف کلمبیایی نداشتم اما با آنالیز دقیق فیلم مبارزاتش توانستم وی را مغلوب کنم و به دور بعدی رقابت‌های المپیک و به جمع 16 بوکسور راه یابم.

وی در ادامه افزود: برخلاف فیلم‌هایی که در بازی‌های جیسون کلمبیایی دیده بودم وی خیلی قدر و قدرتمند مقابل من ظاهر شد و در ابتداي  بازی شوکه شده بودم اما کم کم با تمرکز بیشتر توانستم در دو راند دوم و سوم وی را شکست دهم و پیروز میدان شدم.

روزبهانی در ادامه اظهار داشت: با این برد توانستم موج مثبتی در کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ایجاد کنم و به همگان نشان دهم که بوکس ایران پیشرفت‌های زیادی کرده است و چیزی از دیگر بوکسورها کم نداريم و می‌توانيم طلسم شکنی 70 سال بی مدالی را در این المپیک بشکنيم.

روزبهانی در خصوص بازی بعدی اظهار داشت: براساس قرعه کشی‌های انجام شده در مرحله دوم باید به مصاف بهرام مظفر از ترکیه برویم که وی در این قرعه کشی در مرحله اول در قرعه استراحت بوده و به راحتی به این مرحله راه یافته است.

وی افزود: علی مظاهری و مهدی قربانی قبلاً با این بوکسور ترکیه‌ای مبارزاتی انجام داده بودند و من سعی می‌کنم از تجربه آنها برای شکست دادن این بوکسور قدر ترکیه‌ای استفاده کنم.

روزبهانی افزود: سعي مي‌كنم در زمان باقی مانده تا مرحله بعدی مسابقات با آنالیز کردن فیلم مبارزات بهرام مظفر و انجام تمرینات فشرده سطح آمادگی‌ام را بالا ببرم و با آمادگی کامل روحی و جسمانی بر روی رینگ مسابقات حاضر شوم تا با برد مقابل این حریف ترکیه‌اي به مرحله یک چهارم نهایی راه یابم./ق

برچسب ها: روزبهانی ، بوکس ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار