ارتقاي معنويت رسانه ملي در ماه رمضان و جذب مخاطبان به خصوص جوانان از نمونه‌هاي عملكرد موفق تلويزيون است.

سيدمحمد باقر علم‌المهدي،كارشناس مذهبي رسانه در گفتگو با خبرنگار بخش راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:رسانه از مهمترين ابزارهايي است كه فضايل اخلاقي اسلام،مشكلات جامعه و ... را به تصوير مي‌كشاند،لذا بايد تهيه‌كنندگان و نويسندگان پيامد‌هاي غلط را در جامعه رواج ندهند.
وي در ادامه گفت:اگر بخواهيم به نتيجه كامل موضوعاتي مثل دروغ،تهمت،سوءظن و ... برسيم نبايد در كنار آن تجمل‌گرايي،بداخلاقي و ... را نشان دهيم و اين در حالي است كه علاوه بر پخش فضايل خوب بخش‌هاي ديگر را هم بايد به خوبي مورد توجه قرار بدهيم.
علم المهدي تصريح كرد:رسانه ملي در سال‌هاي گذشته در برنامه‌ها و مجموعه‌هاي خود عملكرد خوبي داشته است و پس بهتر است زمان برنامه‌ها طوري باشد كه مردم فرصت حضور در مساجد و پرداختن به امورات ديني خود را پيدا كنند.
وي بيان كرد:امروزه رسانه ملي يكي از اعضاي خانواده‌ها بر سر سفره افطار است و تاثير آن با  تحكيم ايمان و معنويت افكار عمومي مرتبط است و به دريافت شخصي مخاطب از سريال‌ها و برنامه‌ها و در نتيجه به تحليل آن مي‌پردازند.
وي بيان كرد:همچنين رسانه در اثرگذاري ديني جوانان موفق است و نمونه‌هاي بارز آن در جمع دانشجويان و دانش‌آموزان است كه به نقد سريال‌ها و برنامه هاي ماه مبارك رمضان مي‌پردازند و نقاط ضعف و مثبت آن را مشخص مي‌كنند.
وي درپايان افزود:مخاطب در زندگي خود به دنبال مسائل گمشده‌ي ديني خود است./ه
برچسب ها: رسانه ، افزایش ، معنویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار