سرپرست جمعیت هلال احمر دماوند از این شهرستان به عنوان پر حادثه خیزترین منطقه خطرناک استان تهران خبر داد.

حمید فرهادی در گفت گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: منطقه کوهستانی دماوند در فصل زمستان در حصار برف ها و سرماهای شدید و قندیل بستن هاست.

وی افزود: در زمان بهار و با فرا رسیدن عید نوروز علاوه بر سرمای هوا مشکلات خودروهای ترددی از 2 محور مواصلاتی هراز و فیروزکوه نیز به مسائل امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند اضافه می شود.

فرهادی گفت: بعد از عید حجم حوادث و عملیات های امداد رسانی در بسیاری از شعب ما در تهران کاهش می یابد در حالی که میزان فعالیت های هلال احمر دماوند چند برابر افزایش پیدا می کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: در فصل بهار و تابستان به علت آغاز مسافرتهای هموطنان در روز با 2 تا 3 حادثه خطرناک روبرو هستیم که این سطح عملیات امداد و نجات در سایر شهرستان های استان تهران محال ممکن است.

وی افزود: ما با کاستی ها وکمبودهای موجود در تجهیزات و امکانات لازم در مضیقه کامل هستیم و تلاش می کنیم تا حداقل ملزومات اولیه را تهیه نماییم.

حمید فرهادی ادامه داد: کاستی های زیادی در جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند وجود دارد که رفع آنها در توان ما نیست و مساعدت و همکاری تمامی مسئولین و مدیریت شهرستان را می طلبد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند تصریح کرد: تهیه تمامی امکانات و تجهیزات کامل در توان جمعیت هلال احمر استان تهران هم نیست و امداد رسانی به حجم بالایی از حوادث متنوع نیازمند مشارکت جمعی مردم و مسئولان است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.