روز گذشته فيلم‌هاي سينمايي در حال اكران فروشي 20 ميليون توماني را از گيشه بدست آوردند، اين رقم بسيار نگران كننده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران ؛فيلم‌هاي سينمايي در حال اكران،فروش رضايت بخشي را براي سالن‌هاي سينمايي به ارمغان نياورد.
درحالي كه بيشترين تعداد فيلم سينمايي در حال اكران است،اما فروش فيلم‌هاي سينمايي بسيار نگران كننده است.
فيلم سينمايي "خوابم مي‌آد" به كارگرداني رضا عطاران با بازي مريلا زارعي،اكبر عبدي و رضا عطاران در ژانر كمدي و طنز كه عده‌اي معتقدند فيلم‌هاي كمدي بيشترين فروش را دارند اما آن طور كه انتظار مي‌رفت،نشد.
"خوابم مي‌آد"كه اين روزها افت فروش بسياري پيدا كرده است؛رقيب جديدي پيدا كرده كه روز شنبه اختلاف فروش اين دو فيلم 4 ميليون تومان بود.
                 
"خوابم مي‌آد" روز گذشته فروشي 9 ميليوني و "همه چي آرومه" به كارگرداني مصطفي منصوريار فروشي 5 ميليون توماني را براي خود رقم زدند.
فيلم سينمايي "شور شيرين" به كارگرداني جواد اردكاني و بازي رضا رويگري،احمد نجفي در 16 سالن سينمايي در حال اكران است كه روز گذشته فروشي 2 ميليون و 500 هزار توماني داشت و در نهايت مجموع فروش خود را به 95 ميليون تومان رسانيد.

                   
فيلم سينمايي "بدون اجازه" به كارگرداني مرتضي هرندي،ضيف‌ترين فيلم سينمايي در حال اكران است؛اين فيلم باداشتن 8 سالن سينمايي و 19 روز نمايش  روز گذشته فروشي 500 هزار توماني را تجربه كرد تا مجموع فروش خود را به 50 ميليون تومان برساند.
                   
                
                
فيلم سينمايي "راه بهشت" به كارگرداني مهدي صباغ زاده در گيشه چندان موفق نبود و نتوانست خواسته مخاطب را برآورده كند؛اين فيلم روزگذشته فروشي 900 هزار توماني را از گيشه‌هاي سينمايي بدست آورد تا پس از 19 روز نمايش مجموع فروش خود را به 36 ميليون تومان برساند.
                
فيلم سينمايي "نامزد آمريكايي من" به كارگرداني "داوود توحيد پرست" با داشتن 14 سالن سينمايي و 4 روز نمايش روز گذشته فروش يك ميليون توماني داشت و مجموع فروش خود را به 9 ميليون تومان رسانيد.
                
                
                
                
گفتني است؛اين فيلم پس از 4 سال توقيف سالن‌هاي سينمايي اكران شده است.
فيلم سينمايي "آزمايشگاه" نيز پس از 54 روز نمايش روز گذشته فروشي يك ميليون توماني داشت و مجموع فروش خود را به 340 ميليون تومان رسانيد؛اين فيلم روز گذشته تعدادي از سالن‌هاي سينمايي خود را از دست داد.
فيلم سينمايي "كيميا و خاك" نيز از چرخه اكران خارج شد و سينماهاي خود را از دست داد تا جاي آن "نامزد آمريكايي" من اكران شود.
با آغاز هفته تاكنون فيلم‌هاي سينمايي درحال اكران فروش چنداني نداشته و نتواسنتند مخاطبان را به سالن‌هاي سينمايي جذب كنند./ه
برچسب ها: حاصل ، فروش ، فیلمهای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.