معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 15 از بهسازی معابر سطح محدوده با اجرای عملیات آسفالت ، جدول و پیاده روسازی طی چهار ماهه اول سالجاری خبر داد.



به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15 ، مهندس علیرضا حلاجیان افزود : با هدف سهولت تردد و رفاه حال شهروندان از ابتدای سال جاری تاکنون با اولویت قراردادن پیام های مردمی و درخواست های مطروحه در سامانه های 137 و 1888 عملیات عمرانی و بهسازی معابر در مکانهای اعلام شده در دستور کار حوزه قرار گرفت و در این راستا در 99 کوچه و خیابان عملیات جدولبندی و در 19 معبر عملیات پیاده روسازی اجرا گردید و با پخش 17500 تن آسفالت نیز ( ماشینی و دستی) در سطح محدوده روکش آسفالت و لکه گیری هندسی در معابر صورت گرفت .

حلاجیان در خصوص اجرای عملیات جدول ، تکجدول ، کانیو و نهر در سطح محدوده خاطرنشان کرد : در این راستا 17 هزار و 466 مترطول جدول در 99 کوچه و خیابان اجرا گردیده که بیشترین حجم عملیات مربوطه در ناحیه یک با 6753 متر طول بوده است .

معاون فنی و عمران منطقه همچنین در ارتباط با اجرای عملیات پیاده روسازی یادآور شد : عملیات پیاده روسازی نیز در 19 معبر سطح محدوده به میزان 14 هزار و 934 مترمربع اجرا شده که بیشترین حجم عملیات اجرایی در ناحیه سه به میزان 4600 مترمربع و پس از آن در ناحیه یک به میزان 2496 مترمربع بوده است .

حلاجیان در ادامه افزود : در مدت زمان یادشده همچنین 17 هزار و 500 تن آسفالت شامل 10 هزار تن آسفالت دستی و 7500 تن آسفالت ماشینی ( فنیشری) در سطح معابر منطقه در قالب روکش آسفالت و لکه گیری هندسی اجرا شده است.
برچسب ها: معابر ، بهسازی ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار