مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت معلم گفت: سران قوا همگام با مردم نظرات درستي در مسائل کلان ارائه دهند تا قدرت ايران به جهانيان ثابت شود.

سجاد صديق مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت معلم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره برگزاري اجلاس سران عدم تعهد در تهران گفت: اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران يکي از بزرگترين اجلاس بوده که حاکي از قدرت بالاي ايران است.

وي افزود: رياست اين اجلاس توسط ايران باعث شد ايران مقابل قدرت هاي غربي سر فرو نياورده و شعار غرب مبني برمنزوي بودن ايران را در هم شکند.

صديق با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در برگزاري اين اجلاس گفت: مسئولان امر از اختلاف نظر پرهيز کنند و سران قوا همگام با مردم نظرات درستي در مسائل کلان ارائه دهد تا قدرت ايران به جهانيان ثابت شود.

وي با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران الگویی موفق در زمینه گسترش صلح و مردم سالاری دینی در جهان است، تاکید کرد: جهان اسلام و سایر کشورهای آزاده صاحب نفوذ در جهان خواهند بود و در اين اجلاس هم با اراده اي محکم قطعا اسلام پيروز خواهد شد.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه تربيت معلم در پايان با اشاره به اهميت اجلاس جنبش عدم تعهد براي ايران خاطر نشان کرد: برگزاری اجلاس های دوره ای کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، فرصت مغتنمی برای حل بسیاری از معضلات جهان و وحدت و همگرایی بیشتر ملت های جهان است.

"انتهاي پيام"/س3

برچسب ها: اجلاس ، عدم تعهد ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار