جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به رد رشوه 240 ميليون ريالي پليس گفت : اعضاي يك باند خانوادگي كه به صورت حرفه اي اقدام به سرقت از منازل مي كردند دستگير شدند.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ" مراد جعفري" ساعتي پيش در تشريح اين خبرگفت : با كار اطلاعاتي كارآگاهان پليس آگاهي زنجان يك باند خانوادگي سرقت از منازل كه متشكل از چهار زن و هفت مرد بودند شناسايي و متلاشي شد.
وي ادامه داد : در پي وقوع چند فقره سرقت از منازل با شيوه اي خاص موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي زنجان قرار گرفت.
جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان در ادامه افزود : اين سارقان به صورت خانوادگي به درب منازل شهروندان مراجعه و پس از اطمينان از خالي بودن منزل با استفاده از تجهيزات لازم اقدام به سرقت مي كردند.
اين مقام مسئول اظهار داشت : اين باند حرفه اي 11 نفره پس از شناسايي سوژه هاي مورد نظر خود در نيمه هاي شب منازل شهروندان را سرقت مي كردند که پليس توانست در يك اقدام ضربتي تمامي اعضاي اين باند شناسايي و دستگير شدند .
سرهنگ جعفري گفت : دو نفر از اعضاي اين باند مخوف در حين دستگيري 240 ميليون ريال رشوه به ماموران جهت تغيير در روند پرونده و خلاصي از مجازات پيشنهاد کرده كه ماموران وظيفه شناس ضمن رد رشوه آن را ضميمه پرونده كردند.
اين مقام انتظامي در خاتمه با توصيه به خانواده ها در خصوص رعايت هشدار هاي پليسي در خصوص پيشگيري از سرقت منزل از كشف 91 درصدي سرقت منازل در چهار ماهه سال جاري خبر داد./ف
برچسب ها: انهدام ، خانوادگی ، سارقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار