رئیس دانشگاه آزاد خواستار اختصاص ردیف بودجه مستقلی برای دانشگاه شد که کمک های کمی که در بودجه تصویب می شود به دانشگاه داده شود.

به گزارش گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ در نشست فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از 150 نفر از نمایندگان مجلس حجت الاسلام ابوترابی نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در سخنانبي با اشاره به فضائل ماه مبارک رمضان گفت: راه تزکیه و تهذیب دست یافتن به علم حضوری است و حقیقت علم ثمره تزکیه نفس و حکمت الهی است.

منادی، عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس منطقه 8 دانشگاه در سخنانی با اشاره به اینکه این دانشگاه الگوی موفق در اجرای اصل 44 قانون اساسی در حوزه آموزش عالی است گفت: این مجموعه آموزشي با حضور پر رنگ با تولید بیشترین مقالات، نقش پر رنگی در تولیدات علمی در کشور و منطقه دارد.

در ادامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله صابری، قادر مرزی، قوامی، قاضی پور و کوچکی نژاد، امیر آبادی، حسینی، ابوترابی، گروسی، كاتب، رجب رحمانی، ندیمی، بخشایش، منظری توکلی، قادری، لاله افتخاری و آلیا به بیان نقطه نظرات کارشناسی خود پرداختند و از مهمترین مباحث، گسترش کیفی واحدهای دانشگاهی مطابق با استانداردهای آموزش عالی و ارتقا سطح تحصیلات تکمیلی، تعیین شهریه ها با توجه به وزارت دانشگاه در شهرهای کوچک و بزرگ، متناسب سازی رشته های دانشگاهی با نیازهای روز، تعامل دانشگاه با بازار کار برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، ایجاد عدالت و قانون مداری در دانشگاه بود.

فرهاد دانشجو در ادامه افزود: ارتقا کیفیت و استانداردسازی در دانشگاه آزاد متوازن با توسعه کمی بسیار حائز اهمیت است دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی غیر دولتی و غیر خصوصی و مردمی است و بومی گزینی از جمله مسائل است که باید امکانات لازم برای اجرای آن فراهم شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار