چند بازيكن استقلال با مصدوميت روبرو شدند و عدم حضور پزشك تيم شرايط را براي اعضاي تيم دچار مشكل كرده بازيكناني كه در جريان بازي هاي اين تيم دچار مصدوميت شدند وضعيت مشخصي براي ديدار با ذوب آهن ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اعضاي تيم استقلال در حالي براي بازي هفته سوم آماده مي شوند كه امير قلعه نوعي سرمربي تيم نگران وضعيت چند بازيكن تيمش است،  وي اعلام كرده است كه حضور تمامي نفرات تيمش براي حضور در تركيب تيم نيازمند است و اين نفرات شرايط را براي وي در زمين مسابقه تغيير مي دهند.

 اين در حالي است كه سياوش اكبرپور  و صادقي پيش از اين با مصدوميت روبرو شدند و سرمربي آبي ها به حضور شان نيازمند است  و خواستار حضور آنها در تركيب شده است.

اين در حالي است كه پژمان منتظري نيز با چنين شرايطي روبروست و از بازي قبلي دچار مصدوميت است امير قلعه نوعي در خط دفاعي به حضور اين بازيكن نيازمند است اما اين درحالي است كه بهبودي كامل شرايط منتظري نيز مشخص نشده است.

 گفتني است:  پزشك استقلال در لندن سرمي برد و از طرفي شرايط به گونه اي است كه مسئولان تيم از ديگر پزشكان خواستند تا در خصوص مصدومان تيم حرفي به ميان نياورند و سكوت كنند تا پزشك تيم به كشور باز گردد.

 اين در حالي است كه سكوت پزشكان تيم وضعيت را براي تيم مبهم كرده است و اعضاي تيم نيز براي بازي با ذوب آهن شرايط مشخصي ندارند.

 شايان ذكر است:  با اينكه اعلام شده ، بازيكنان تيم براي بازي  ذوب آهن آماده حضور در تركيب مي شوند اما ميلاد ميداودي شرايط مشخص ندارد و به احتمال زياد بازي با ذوب را نيز از دست مي دهد.
 از طرفي، مدافع تيم استقلال نيز با شرايطي روبرو است كه حضورش در تركيب با اما و اگر همراه شده است، پژمان منتظري نيز جزو آماده هاي تيم براي بازي سوم نيست./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار