نماینده آشوریان در مجلس با بیان اینکه مخالفان چگونگی تعامل و همکاری مسئولان کشور ما را رصد می‌کنند، تاکید کرد: مسئولان نباید با رفتارهای خود به دست دشمنان نظام برای تبلیغات منفی بهانه دهند.

یوناتن بت‌کلیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین خواسته‌های مقام معظم رهبری تلاش‌کردن برای به حداقل رساندن اثر تحریم‌های دشمنان است لیکن باید در این حوزه بیشتر کار شود و از پیشنهادها و نظرهای قشر نخبه نیز بهره برد.

وی تصریح کرد: ایادی استکبار جهانی از طریق برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌های پی‌درپی به دنبال این مبحث هستند که کشورمان را از هر حیث اعم از اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به خود وابسته نگه دارند ولی ملت بزرگ ایران با تبعیت از رهبری همیشه این نیرنگ‌ها را بی‌اثر کرده‌اند.

بت‌کلیا با بیان اینکه دشمن همچنان به تلاش کور خود برای رسیدن به این هدف مذموم ادامه می‌دهد، اضافه کرد: هم‌اکنون در حالی که بسیاری از معادلات جهانی به هم خورده و در کشورهای مختلف دنیا آشوب به پا شده است، کشور ما نیز در برهه حساسی قرار دارد،‌ از این رو در چنین شرایطی اطاعت از رهبری بیشتر از سابق الزامی است.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حفظ اتحاد و یکدلی سران سه قوه تاکید کرد: مخالفان و غرض‌‌ورزان با زیرکی خاصی چگونگی تعامل و همکاری مسئولان کشور ما را رصد می‌کنند، براین‌اساس نباید با رفتارهای خود به دست دشمنان نظام برای تبلیغات منفی بهانه داد.

وی به پیشرفت‌هایی که در طول چند سال اخیر تحقق یافت اشاره کرد و اظهار داشت: دست‌یابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، تکنولوژی‌های مختلف اعم از هوا و فضا، نانو و... در سایه تعامل و همدلی به دست آمده است لیکن باید بیش از پیش برای آبادکردن ایران و رفع مشکلات گوناگون مردم، دست در دست یکدیگر دهیم./س

برچسب ها: دشمن ، آشوریان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.