تجزیه و تحلیل ساختار و روند اشتغال صنعتی و شناخت دقیق ‌تر توان و استعدادهای بالقوه صنایع منجر به برنامه‌ ریزی صحیح ‌تر در امر اشتغالزایی متوازن و متعادل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ، معاون برنامه ریزی توسعه و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان ، مسئله اشتغال را یکی از دغدغه‌ های اصلی و همیشگی مسئولان دانست و افزود: بخش‌ های مختلف اقتصادی برای رفع این دغدغه باید بیشتر مورد مطالعه قرار گیرند.

محمد آراسته صنعت را از جمل ه فعالیت های اشتغالزا اعلام کرد وافزود: تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی می تواند در ایجاد فرصت های شغلی جدید در گیلان نقش اثرگذاری ایفا کند.

وی ، به آخرین مهلت ثبت مشخصات طرحهای نیمه تمام صنعتی اشاره کرد و گفت: طرحهای نیمه تمام صنعتی که میزان سرمایه گذاری آنها 50 میلیاردریال  به بالا است حداکثر تا بیستم مردادماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت WWW.Behinyab.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و مشخصات خود اقدام کنند.

آراسته یادآورشد: پس از مهلت مقرر مبنای ارائه هرگونه خدمات دولتی از قبیل پرداخت تسهیلات و استعلامهای مربوط به طرحهای مزبور، تکمیل ثبت نام آنها در این سایت است و تمامی طرحهای نیمه تمام صنعتی که نسبت به ثبت مشخصات و تکمیل اطلاعات خود در این سایت اقدام نکنند، طرح راکد صنعتی محسوب خواهند شد. /س

 

برچسب ها: توان ، صنایع ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.