همزمان با ایام ماه مبارک رمضان نمایشگاهی با عنوان کتاب ضیاقت در شهرستان زرند گشایش یافت.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  شنبه شب و همزمان با ایام ماه مبارک رمضان نمایشگاهی با عنوان نمایشگاه کتاب ضیاقت در مسجد قمر بنی هاشم شهرستان زرند گشایش یافت.

حجت‌الاسلام سیداحمد تهامی مسئول برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از 500 جلد انواع کتاب‌های مذهبی و همچنین انواع محصولات فرهنگی و سی‌دی‌های مذهبی با 10 درصد تخفیف ارائه و نمایشگاه تا 17 مردا د ماه صبح و عصر برای بازدید علاقمندان دائر است.

وی هدف از راه‌اندازی این نمایشگاه را ترویج معارف اسلامی در بین آحاد مختلف مردم به ویژه نسل جوان دانست و گفت: این نمایشگاه توسط جوانان پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر و با همکاری هئیت امنای مسجد و کانون فرهنگی شهید رجایی برپا شده است.

آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان در زرند

مسابقات فوتسال جام رمضان گرامی‌داشت شادروان حاج‌علی نخعی و سیدعباس هاشمی در سالن ورزشی 22 بهمن و شهدای کارگر شهرستان زرند آغاز شد.

مهدی ناظرزاده مسئول برگزاری مسابقات اظهار داشت: در این دوره از مسابقات جام رمضان 23 تیم در قالب چهار گروه به مدت یک ماه با هم به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: در روز نخست این مسابقات چند دیدار برگزار و تیم‌های شورای شهر، ثامن‌الحجج، سقاخانه ابوالفضل، شادروان محمدی، شادروان قلی‌زاده و رسالت بر حریفان خود پیروز شدند./ج1

برچسب ها: نمایشگاه ، کتاب ، ضیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.