مسئولان تیم استقلال در کادر پزشکی اعلام کردند که بازیکنان مصدوم تیم مشکل خاصی ندارند اما دو بازیکن اصلی تیم استقلال شرایط تمرین کردن ندارند و تمرینات اختصاصی برای بهبودی در دستور کار آنها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سیاوش اکبرپور که تصور می کرد انگشت دستش با شکستگی روبرو شده است با فیزیوتراپی مشکلش حل می شود اما در حال حاضر نمی تواند در تمرینات فشرده و سنگین تیمی شرکت کند.

این بازیکن به احتمال زیاد می تواند به حضور در ترکیب استقلال برای بازی سوم مقابل ذوب آهن فکر کند اما این اتفاق در مورد میداودی متفاوت است.

این بازیکن که با مشکل مصدومیت از ناحیه زانو روبرو شده است حداقل چند روز فیزیوتراپی لازم دارد تا بتواند در تمرینات خود را به امیر قلعه نوعی معرفی کند.

گفتنی است، بازی هفته سوم استقلال سه شنبه شب برگزار می شود اما این بازیکن برای این بازیکن برای این بازی نمی تواند تمرین کند به همین دلیل نمی تواند برای این بازی آماده شود.

از آنجا که استقلال در خط حمله با مشکلات جدی برای گلزنی روبروست و انتقاد ها در این خصوص از امیر قلعه نوعی زیاد است وی از پزشکان خواسته تا هر طور که شده میداودی را برای این بازی آماده کنند.

اما پزشکان اعلام کردند که فشار به پای این مهاجم ممکن است وی را با مشکلات جدی روبرو کند تا مصدومیتش به صورت کامل رفع شود.

شایان ذکر است سرمربی تیم استقلال از آرش برهانی و منوچهری رضایت ندارد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار