سرمایه گذار مجتمع تفریحی- سیاحتی باران از ساخت باغ پرندگان و شهربازي در مجتمع تفریحی- سیاحتی باران جاده آذرشهر خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، خدایی وش افزود: مجتمع تفريحي- سياحتي باران به دليل دارا بودن موقعيت خاص جغرافيايي، اهميت ويژه اي در صنعت گردشگري استان دارد كه اين باغ پرندگان به دليل تنوع گونه هاي متفاوتي كه در آن نگهداري مي شوند مي تواند بر جذابيت هاي آن بيافزايد.

وي همجواری با بزرگترین شهرک صنعتی استان- شهرک سلیمی- و دانشگاه تربیت مدرس آذربایجان، را از قابليت هاي منطقه براي سرمايه گذاري اعلام نمود و بر نقش مؤثر اين مراكز در موفقيت پروژه تأكيد كرد.

خدايي وش همچنين مجاورت با سه شهرستان گردشگرپذير ایلخیچی، ممقان و گوگان را از عوامل موثر براي سرمايه گذاري در جاده آذرشهر عنوان كرده و نياز اهالي بومي منطقه به وجود چنين مجتمع تفريحي را دليل انتخاب اين مكان جهت سرمايه گذاري دانست.

وی پروژه مجتمع تفریحی- سیاحتی باران را طی 3 فاز و در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع اعلام کرده و هزینه فاز نخست طرح را بالغ بر بیست و هفت ملیارد ریال دانست.

این سرمایه گذار، ساخت کافی شاپ، نمایشگاه صنایع دستی، محوطه تفریحی- سياحتی، رستوران، غذاخوری و شهربازی را از برنامه های اجرا شده در فاز نخست اين طرح عنوان كرد.

خدایی وش بيان کرد : عملیات اجرایی پروژه از سال 89 آغاز شده است .

وی ضمن تقدیر از حمایت ها و مساعدت های سازمان میراث فرهنگی استان افزود:‌ عدم اجرای تعهدات شهرداری، طرح را با مشکل مواجه ساخته در حالي كه با تأمین اعتبار مورد نياز، پروژه مزبور قرار بود زودتر از زمان اعلام شده به بهره برداری برسد.

خدایی وش با اعلام اينكه تاکنون در چندین طرح سرمایه گذاری از جمله در شهر ارومیه و پیرانشهر در خصوص ایجاد فضای سبز انجام داده است، سرمايه گذاري در حوزه گردشگري آذربايجان شرقي را با توجه به حمايت ها و تامين زيرساخت هاي مناسبي كه از سوي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اين استان صورت مي گيرد، از اولويت هاي كاري خود طي سال هاي آتي اعلام كرد./س

برچسب ها: باغ ، پرندگان ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.