تازه ترين شماره كتاب ماه كودك و نوجوان با مطالب متنوعي در حوزه هايي چون "شعر، تصويرگري، ادبيات داستاني، مفاهيم قرآني وبيوتكنولوژي منتشر شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي موسسه خانه كتاب، در اين شماره مريم صفاهاني در مقاله اي به موضوع بنايي نوبر پايه هايي كهن پرداخته و مينو برادر نيز در مقاله اي با عنوان "گشت و گذاري در دنياي جذاب بيوتكنولوژي" اين موضوع را بررسي كرده است.

در بخش ادبيات داستاني اين شماره كتاب ماه كودك و نوجوان مقاله هايي از شهره كائدي، فروغ علي شاهرودي، حسن پارسايي، مريم جلالي و سحر طالشي منتشر شده است.

همچنين انسيه موسويان با مقاله اي با عنوان "شب بو برايت حرف دارد"، زهره حيدري شاهي با مقاله اي با عنوان "شعرهاي وارونه" و مژده اروجي با مقاله اي با عنوان "خود انضباطي در شعر سيلوراستاين" نويسنده هاي مقاله هاي بخش شعر اين ماهنامه هستند.

فرزاد كفيلي نيز با يادداشتي با عنوان "از اين روزهاي انتظار" گزارش كاملي از رويدادهاي متفاوت حوزه ادبيات كودك و نوجوان در ماه گذشته داده است.

كتاب ماه كودك و نوجوان در اين شماره در 136 صفحه و به سردبيري خسرو آقاياري و به قيمت 1500 تومان در اختيار علاقه مندان قرار گرفته و منتشر شده است./ی2
 
برچسب ها: خانه ، کتاب ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.