یوسین بولت با توجه به ممنوعیت همراه بردن محافظان شخصی در دهکده بازیها، از تعدادی بازیکن هم تیمی برای محافظت و همراهی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: سریعترین انسان دنیا که طرفداران بسیاری حتی در بین ورزشکاران المپیکی دارد با توجه به ممنوعیت همراه بردن محافظان در دهکده المپیک حتی برای بزرگترین ستاره ها مجبور شد گروهی از هم تیمی های جامائیکایی خود را برای محافظت همراه خود ببرد.
جیسون مورگان، دوریان اسکات و کمار بیلی کت وظیفه همراهی بولت در زمان عبور و مرور دردهکده بازیها رابرعهده گرفتند.

یکی از ورزشکاران المپیکی دراین مورد گفت: این چند نفر هرجایی که بولت می رود همراه وی هستند. تمام ورزشکاران در زمان ورود بولت به محل غذاخوری برای اولین بار هیجان زده شده و برای دقایقی حکم هوادار را پیدا کردند با این تفاوت که هیچکس برای امضاء گرفتن به وی مراجعه نکرد. هرچند این کار هم با توجه به محبوبیت وی چندان تعجب آور نبود.

بولت در دهکده المپیک پکن با خیال راحت تری رفت و آمد می کرد اما در این مدت کارنامه وی درخشانتر هم شد وبه این ترتیب به هرجا که قدم می گذارد توجه همه را به خود جلب می کند.

بولت در این مورد می گوید: هم تیمی های جامائیکایی پشتیبان من هستند. ما روایط بسیار نزدیکی در تیم داریم و دوست دارم سایر بازیکنان جامائیکایی هم به اندازه من مدال بگیرند. آنها به من کمک کرده و من هم در بازیها تشویقشان می کنم./مح

برچسب ها: بولت ، المپیکی ، جیسون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار