با تلاش اداره آموزش و مشارکت های شهروندی و اداره اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 طرح اولین لقمه رمضان در سطح منطقه اجرا می شود.

 مجیداسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در ماه مبارک رمضان و به مناسبت ولادتها و شب های قدر و شب عیدسعید فطر طرح اولین لقمه رمضان اجرا می شود.

اسماعیلی با اشاره به مکان های اجرای طرح تصریح کرد: این برنامه در قالب برپایی 4 ایستگاه در مجاورت ساختمان ستادی منطقه 10 و نواحی سه گانه برگزار می شود و طی آن افطاری ساده بین رهگذران و شهروندان روزه دار توزیع می شود.

وی با بیان دیگر برنامه های این اداره اظهار داشت: غبارروبی مسجدامام علی(ع) توسط ساختارهای اجتماعی، اعزام شهروندان برای بازدید از نمایشگاه قرآن، چاپ دعای ماه رمضان، توزیع ذکر قنوت نماز عیدفطر، آیت الکرسی و ذکرهای روزانه در طول ماه مبارک رمضان در سطح منطقه چاپ پشت رو ادعیه ماه رمضان به انضمام آموزه های شهروندی از برنامه های این ماه پربرکت است.

رییس اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 10 از برگزاری دوره های آموزشی خبر داد و خاطر نشان کرد: دوره های آموزشی با موضوعات: بازیافت، دیه، نظافت شهری، فرهنگ آپارتمان نشینی، کاهش هزینه های شهری، مصرف بهینه انرژی و غیره در مراکز فرهنگی و سراهای محله دیدار می شود./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار