مدیر آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر(ع) گفت: مراسم انس با قرآن با حضور قاری مصری در جوار امامزادگان ناصر و یاسر(ع) برگزار شد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید محمود محمودی در حاشیه برپایی مراسم انس با قرآن در جوار امامزادگان ناصر و یاسر(ع)، اظهار کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای تقرب به درگاه خداوند و انس بیشتر با کلام وحی است.

مدیر آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر(ع) هدف از برگزاری این محافل را ایجاد فضای معنوی و تشویق جوانان و نوجوانان به قرآن‌خوانی و همچنین الگوگیری از آموزه‌های دینی و قرآنی عنوان کرد.

محمودی افزود: برپایی محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان می‌تواند نقش بسزایی در راستای قرآن‌آموزی در سطح جامعه به ویژه در بین جوانان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما برای اینکه به دستورات قرآن عمل کنیم نیاز به درک مضامین آن و مجذوب شدن به این کلام الهی داریم به همین دلیل باید در برپایی این محافل نورانی بیشتر تلاش کنیم چرا که این محافل بهترین فرصت برای ایجاد چنین شرایط است.

محمودی، بهره‌مندی هرچه بیشتر از فضائل ایام معنوی رمضان، تقرب و نزدیکی به درگاه الهی، ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و تشویق و ترغیب جوانان به امور دینی را از دیگر اهداف برگزاری این محفل نورانی ذکر کرد./ج1

برچسب ها: مشهد ، قرآن ، محافل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.