معاون فرماندار شازند گفت: 70 درصد مردم این شهرستان به کشاورزی و دامداری اشتغال دارند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک شعبانی در هشتمین نشست كارگروه توسعه كشاورزی شازند افزود: این كارگروه با هدف تسهیل در اجرای طرح های كشاورزی شكل گرفته كه فعالیت آن موجب تقویت توسعه بیشتر این بخش و اشتغالزایی می شود.

وی با تاكید بر اینكه كشاورزی به عنوان شغل اصلی مردم این منطقه باید مورد حمایت جدی مسوولان قرار گیرد، اضافه كرد: اجرای طرح های بزرگ كشاورزی می تواند در ارتقای سطح تولید و درآمد مردم شهرستان شازند نقش بسزایی داشته باشد.

معاون فرماندار شهرستان شازند با اشاره به ایجاد تعامل و هماهنگی این كارگروه با بانك ها توضیح داد: هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات به كشاورزان و علاقمندان به فعالیت در توسعه بخش كشاورزی این شهرستان وجود ندارد.

شعبانی خاطر نشان كرد: زمین های مستعد كشاورزی از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شازند آماده واگذاری به جوانان جویای كار در این بخش است.

وی، اجرای طرح های توسعه باغ ها و زمین های زراعی، مكانیزاسیون ماشین ‌آلات كشاورزی، شیلات و دامپزشكی را از اولویت های این كارگروه عنوان كرد.

معاون فرماندار شهرستان شازند افزود: توسعه صنایع تبدیلی یكی از ضرورت های منطقه و از كمبودهایی است كه در زنجیره تولید این شهرستان احساس می شود و در صورت ترغیب متقاضیان، گام مهمی در توسعه پایدار و اشتغال منطقه برداشته خواهد شد./س

برچسب ها: اشتغال ، کشاورزی ، دامداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.