یک عضو انجمن لوازم خانگی گفت: به منظور ساماندهی همه گروه های تولید لوازم خانگی و دستیابی به یک برنامه جامع، تشکیل شورای هماهنگی در دستور کار قرار گرفت.

محمد رضا دیانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» گفت: تحقق این شعار به هماهنگی بخش های مختلق تولیدی نیاز دارد.

وی ادامه داد: شعارهای کلی برای حمایت از صنعت فایده‌ای ندارد، بلکه باید یک برنامه عملیاتی برای هر بخش تدوین شود.

دیانی با بیان اینکه تعدد انجمن‌های موجود در صنعت لوازم خانگی سبب شده کنترل مناسبی روی مشکلات آنها وجود نداشته باشد تصریح کرد:برای حل این مساله، شورای هماهنگی ایجاد شد تا یک برنامه‌ریزی و موضع‌گیری مشخص توسط این شورا از سوی انجمن‌ها صورت گیرد و صنعت لوازم خانگی برنامه‌ریزی جامع‌تری داشته باشد.

عضو شورای هماهنگی انجمن‌های لوازم خانگی اظهار داشت: تعدد انجمن‌های لوازم خانگی موجب شد تا تدوین برنامه جامع در صنعت لوازم خانگی برای ارائه به مسوولان و مصرف‌کنندگان در دستور کار قرار گیرد.

وی حمایت از مصرف‌کننده، تقویت برند ایرانی، تعرفه‌گذاری واردات لوازم خانگی، اعطای تسهیلات بانکی و امو مربوط به گمرک را از جمله محورهای این برنامه عنوان کرد و گفت: برنامه جامع صنعت لوازم خانگی به زودی به دولت ارائه خواهد شد./ک
برچسب ها: انجمن ، ساماندهی ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار