60 بی‌خانمان پس از خوردن غذاي مرکز نگهداری و تغذیه بی‌خانمان‌های لارنس در شهر دنور امریکا همگی مسموم شدند و به بیمارستان انتقال یافتند. این افراد که همگی خوراک بوقلمون خورده بودند، دچار مسمومیت شدید شده‌اند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگارن، مرکز نگهداری از افراد بی‌خانمان لارنس به عنوان یک پناهگاه برای کمک به فقرا و افراد بی‌خانمان به آنها سرپناه و غذا می‌دهد و چنین افرادی را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.

البته مسئولان این پناهگاه می‌گویند که حدود 350 تن در این مکان شام خورده‌اند و حدود 200 بوقلمون بین افراد بی‌خانمان توزیع شده که اهدایی بوده است.



از این عده حدود 60 تن با خوردن این شام دچار مسمومیت شدیدی شده بودند که به علت حال وخیم‌شان در بیمارستان‌‌ها بستری شده‌اند.

یکی از قربانیان حادثه می‌گوید: دل ​دردم به حدی شدید بود که احساس می‌کردم چاقو در شکمم فرو کرده‌اند، کم‌کم حالم بدتر شد تا حدی که من را به بیمارستان منتقل کردند.



ستوان فیلیپ شامپان از گروه آتش‌نشان دنور می‌گوید: شرایط وخیمی است. افراد زیادی نیاز به درمان دارند و آمبولانس‌‌های زیادی مسموم شدگان را به بیمارستان‌‌ها منتقل کرده‌اند. هنوز نگران هستیم که تعداد مسموم​شدگان افزایش یابد. مسموم شدگان آب زیادی از دست داده‌اند و به خاطر شرایط سنی‌شان خطر جدی آنها را تهدید می‌کند.

براد مولی، از مقامات دولتی نیز با اشاره به این اتفاق می‌گوید: همه ما شوکه شده‌ایم، ما بسیار نگران هستیم که شرایط وخیم‌تر شود. گروهی از مقامات محلي و اداره بهداشت در حال بررسی موضوع هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار