فرماندار شهرستان دماوند، حفظ و حراست از محیط زیست و فضای طبیعی منطقه را از مهمترین شاخصه اجرای طرح های گردشگری در شهرستان دانست.

'علیرضا قاسمی فرزاد' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بر حفظ و حراست از محیط زیست به عنوان اولویت اجرای طرح های گردشگری در منطقه تاكید و تصریح كرد: ویژگی مهمی كه در اجرای طرح های گردشگری شهرستان باید رعایت شود حفظ محیط زیست و فضای طبیعی شهرستان است.

وی افزود: شهرستان دماوند به لحاظ موقعیت جغرافیایی، فضای طبیعی و وجود آثار تاریخی دارای مزیت های بالای گردشگری و توریستی است كه می تواند به یكی از مناطق ویژه گردشگری تبدیل شود.

فرماندار شهرستان دماوند، خاطر نشان كرد: پتانسیل ها و ظرفیت های تاریخی و طبیعی شهرستان و نزدیكی آن به پایتخت، شرایط ویژه و بهینه ای را برای حضور فعال سرمایه گذاران در زمینه گردشگری ایجاد كرده است.

قاسمی فرزاد با اشاره به برنامه دولت برای ایجاد اشتغال پایدار در كشور، اظهار داشت: اشتغال زایی از سیاست های راهبردی دولت نهم و دهم است كه تحقق این هدف با مشاركت سرمایه گذاران بخش خصوصی در عرصه های مختلف امكان پذیر است و شهرستان دماوند نیز به واسطه پتانسیل گردشگری در نظر دارد تا علاوه بر جذب گردشگری از این فرصت طبیعی برای ایجاد اشتغال بهره مند شود.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان بر حمایت كامل مسوولان شهرستان در راستای اجرای طرح های گردشگری با رویكرد اشتغالزایی و توسعه شهرستان تاكید كرد./س
برچسب ها: دماوند ، حذاست ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.