غرب و شبکه تروريستي القاعده براي ايجاد و تقويت اغتشاشات در سوريه با يکديگر همدست شده اند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه ؛ حضور شبکه وهابي القاعده در سوريه و ارتکاب بدترين جنايت ها عليه سوري ها با سکوت کشورهاي غربي مواجه شده است.

 نکته قابل توجه اين است که غربي ها هرگاه تصميم گرفتند سکوت خود را درباره اين واقعيت بشکنند، اين کار را با هدف ايجاد بحث و جدل و چند دستگي سياسي انجام دادند بدون آن که اقدامات اين شبکه تروريستي را در سوريه محکوم کنند.

به عنوان مثال روزنامه آمريکايي نيويورک تايمز نوشت سازمان القاعده با استفاده از ابزار عاملان انتحاري در تغيير ماهيت مناقشه در سوريه نقش داشته است. اين روزنامه به افزايش حضور اعضاي اين سازمان در سوريه اشاره کرد.

 نيويورک تايمز در ادامه خط مشي نفاق و دو رويي که در خدمت سياست هاي غرب است، از اين که سياستمداران و افراد مسلح مخالف نظام سوريه هرگونه نقش تندروهاي وهابي را در سوريه تکذيب مي کنند انتقاد کرد و نوشت القاعده با همان سلاحي که در عراق به کار گرفت توانسته است ماهيت کشمکش در سوريه را تغيير دهد.

 اين روزنامه هيچ اشاره اي به کشور يا کشورهايي که از سازمان وهابي القاعده حمايت مالي و تسليحاتي و آموزشي مي کنند اشاره نکرد. همچنين به اين نکته اشاره نکرد که اين سازمان وهابي که خون سوري ها را مباح مي داند تا به امروز حتي يک گلوله به سوي اسرائيل شليک نکرده است زيرا به انفجار محله ها در سوريه و عراق سرگرم است.

برچسب ها: القاعده ، سوریه ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار