شرکت آلکاتل فرانسه امروز از اخراج حدود پنج هزار تن از کارکنان خود تا پايان سال 2013 ميلادي خبر داد .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛‌ شرکت آلکاتل اعلام کرد به منظور  مقابله با بحران مالي و کاهش هزينه ها ،‌ قصد دارد تا پايان سال 2013 حدود پنج هزار فرصت شغلي را حذف کند .

مقامات شرکت که ميزان زيان مالي آلکاتل را در سه ماهه دوم امسال بالغ بر دويست و پنجاه و چهار ميليون يورو معادل سيصد و نه ميليون دلار اعلام کرده اند ، درباره  روند اخراج کارکنان به جزييات بيشتري اشاره نکردند . شرکت آلکاتل - لوسان حدود هفتاد و هشت هزار نفر را در سراسر جهان در استخدام خود دارد .

بن ورواين مدير اجرايي اين شرکت اعلام کرد آلکاتل در راستاي تطبيق با واقعيات بازار ، طرح بازسازي ساختار خود را به منظور تسريع روند احياي شرکت و کاهش هزينه ها تا سطح يک ميليارد و دويست و پنجاه ميليون يورو تا پايان سال آينده آغاز کرده است .

وي افزود اين طرح برنامه هايي را شامل کاهش شمار نيروي کار و نيز کاهش قراردادهاي فاقد سود دهي در بر مي گيرد .

آلکاتل روز هفده ژوييه با اشاره به زيان 254 ميليون يورويي اين شرکت در سه ماهه دوم امسال، هشدار داده بود اهداف آن در خصوص ميزان سوددهي در سال 2012 محقق نخواهد شد .

ارزش سهام آلکاتل در بازار بورس پاريس به پايين ترين سطح خود رسيد و با شش مميز نود و هفت صدم درصد کاهش ، صفر مميز هشتصد و چهارده يورو داد و ستد شد .


برچسب ها: فرانسه ، اخراج ، آلکاتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار