تبریز/

حل مشکلات به نفع زارع ، توليدکننده و جامعه سبب توسعه کشاورزي است

نماينده مردم شهرستان ميانه در مجلس شوراي اسلامي گفت: حل مشکلات به نفع زارع، توليدکننده وجامعه سبب توسعه کشاورزي است .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، مددي امروز در نشست مشترك ستاد اجرايي توسعه بخش كشاورزي توسعه کشاورزي را در تبديل شرايط موجود به وضعيت مطلوب عنوان کرد و گفت: اگر در بخش کشاورزي بتوانيم مشکلات موجود را به نفع زارع، توليد کننده و جامعه حل کنيم در راه توسعه کشاورزي قدم برداشتيم.

وي با اشاره به مشکل تملک زمينها خصوصاً در پاياب سدها افزود: از سوي مسئولين ذيربط مي خواهيم اقدامات لازم را در اين خصوص بعمل آورند. نماينده مردم شهرستان ميانه در مجلس شوراي اسلامي با بيان موجوديت 40-30 ساله منابع طبيعي گفت : در زمينهايي که منابع طبيعي ادعاي تملک آنها را دارد درختان 100 ساله کاشته شده توسط کشاورزان است مددي در ادامه افزود : در اين راستا کارگروهي تشکيل شده با يک قاضي و نماينده اي از منابع طبيعي که در آنجا 720 پرونده موجود است اما در ماه يکي از پرونده ها هم بررسي نمي شود.

وي بر کاربردي کردن پروژه هايي که نياز به منابع مالي ندارند تاکيد کرده گفت : برخي از پروژه هاي شهرستان نياز به منابع مالي نداشته و فقط از عدم هماهنگي براي اجرا شدن برخورداراست.

نماينده مردم شهرستان ميانه در مجلس شوراي اسلامي بيمه تامين اجتماعي کشاورزان ، بحث سوخت ادوات کشاورزي وحل مشکلات توسعه آبزي پروري را از راهکارهاي توسعه بخش کشاورزي خواند. #

 ندارند تاکيد کرده گفت : برخي از پروژه هاي شهرستان نياز به منابع مالي نداشته و فقط از عدم هماهنگي براي اجرا شدن برخورداراست. نماينده مردم شهرستان ميانه در مجلس شوراي اسلامي بيمه تامين اجتماعي کشاورزان ، بحث سوخت ادوات کشاورزي وحل مشکلات توسعه آبزي پروري را از راهکارهاي توسعه بخش کشاورزي خواند./س

برچسب ها: مشکلات ، زارع ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.