معاون سياسي امنيتي استاندار خراسان رضوي با انتقاد از صدا و سيما گفت: هنوز صدا و سيماي ما کالاي خارجي را تبليغ مي کند و کسي بر تبليغات پخش شده نيز نظارت چنداني نمي کند و گاهي تبليغ کالاي ايراني نيز ضد تبليغ است چون به مولفه هاي لازم در تبليغات توجه نمي شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد ، سردارمحمد غفاري در سومين جلسه کميته فرهنگي، اجتماعي و سياسي کارگروه توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني که در استانداري خراسان رضوي برگزار شد، پيامد جنگ نرم دشمن و سوء تدبير برخي مسئولان را ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوري اسلامي، جلوگيري از الگو شدن نظام و رودر رو نشان دادن نظام و مردم توصيف کرد و گفت: تشکيل انجمن مردمي توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني، ارتقاي اعتماد به نفس ملي و عزتمندي اجتماعي براي استقلال اقتصادي و تقبيح وابستگي و تفاخر به مصرف کالاي خارجي در سال توليد ملي امري ضروري است.

 وي با تاکيد بر آموزش همگاني و تبيين الگوي مطلوب مصرف گفت: بايد نگرش عمومي نسبت به فعالان، نوآوران، کارآفرينان و توليدکنندگان داخلي اصلاح شود و توجه به ظرفيت رسانه اي و هنري براي فرهنگ سازي در زمينه استفاده از توليدات داخلي به عنوان ارزش اسلامي و ملي، امري ضروري است.

رئيس جلسه کميته فرهنگي اجتماعي سياسي کارگروه توليد ملي با اشاره به نقش ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در تحقق اهداف نام گذاري امسال، از مراکز فرهنگي تفريحي اقامتي خواست از تبليغ و مصرف کالاي خارجي در اين مراکز جلوگيري کنند.

 غفاري بر برگزاري دوره هاي آموزشي ويژه اصناف براي جلوگيري از خريد و فروش کالاي قاچاق و استفاده از اجناس داخلي تاکيد کرد و گفت: بايد بوروکراسي اداري در چارچوب اختيارات استان کاهش يابد و تسهيلات به منظور باز کردن گره هاي توليد، در اختيار توليدکنندگان قرار بگيرد.

 همچنين مقرر شد، براي تبليغ کالاي داخلي کميته اي فرهنگي تبليغي تشکيل شود و تبليغ کالاي ايراني را مديريت کند.

ايراني ها هزينه تبليغات نمي دهند، در حالي که ۶۰ يا ۷۰ درصد سود شرکت ها در دنيا صرف تبليغات مي شود.غفاري با گريزي به مقوله صف هاي ۴۰۰، ۵۰۰ نفري مرغ گفت: براي نظام جمهوري اسلامي که در ۳۰ سال گذشته دنيا را به چالش کشيده است شايسته نيست با سوء تعبير برخي مديران قضيه مرغ دچار آسيب شود/س


 

برچسب ها: کالاهای ، خارجی ، تبلیغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.