مدیرعامل شرکت گاز سیستان‌وبلوچستان گفت: خط لوله صلح از میل 250 مرز پاکستان آغاز و به طرف ایرانشهر در حال حرکت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان حمید میرزایی امروز اظهار داشت: خط صلح از میل 250 مرز پاکستان آغاز شده و به طرف شهرستان ایرانشهر در حال حرکت است.

وی افزود: این خط صلح 56 اینچ قطر دارد که حدود 20 تا 30 کیلومتر از این خط، جاده سرویس زده شده و حدود 11 کیلومتر آن لوله‌گذاری و شش کیلومتر نیز جوشکاری شده است.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان‌وبلوچستان در زمینه روند انجام شده این خط لوله گاز گفت: در شهرستان زاهدان، 120 کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه کار شده و در شهرستان خاش 70 کیلومتر و در شهرستان زابل 40 کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه را داشته‌ایم.

میرزایی خاطرنشان کرد: در شهرستان ایرانشهر بیش از 300 کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه کار شده و حدود 200 کیلومتر هم تزریق گاز انجام شده است.

وی بیان داشت: در سایر شهرستان‌های استان از جمله کنارک، پیشین، سیب و سوران و... تمام مطالعات بازاریابی و مصارف نقشه‌برداری و نقشه‌کشی و طراحی شبکه‌های فشار قوی و ضعیف گاز در دست مطالعه است.

مدیرعامل شرکت گاز سیستان‌وبلوچستان درباره واکنش مردم نسبت به کندوکاری‌های خطوط لوله گاز در شهرها گفت: پس از اتمام فعالیت‌ها و اقدامات پروژه گازرسانی به شهرهای مختلف استان، شاهد شور و نشاط و شادمانی مردم خواهیم بود.

میرزایی از مردم استان خواست در حال حاضر با خرابی معابر و کندن آنها کنار بیایند و صبر و حوصله نشان دهند و همچنین با کارگران شرکت‌های پیمانکاری همکاری لازم را داشته باشند تا به زودی عملیات گازرسانی به پایان برسد و مردم استان از نعمت گاز برخوردار شوند./س

برچسب ها: خط ، لوله ، صلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.