عضو كميسيون صنايع و معادن با انتقاد از عدم توجه به حوزه صنايع غذايي كشور گفت: ارتقاء كيفيت صنايع غذايي و توسعه اين حوزه از اولويت هاي مهم اين كميسيون بوده و قطعا در دستور قرار خواهد گرفت.

حسين گروسي نماينده مردم شهريار و ملارد در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با انتقاد از عدم توجه به حوزه صنايع قضايي كشور گفت: هر چند تاكيد سياست كلي نظام بر رونق بيش از بيش اين حوزه به دليل جايگاه ويژه آن بوده ولي متاسفانه توجه ويژه به اين حوزه صورت نگرفته است.

وي تصريح كرد: معتقدم در راستاي حمايت از توليد ملي ، كار و سرمايه ايراني كه مطالبه مقام معظم رهبري نيز است توجه ويژه به حوزه صنايع غذايي بوده و بايد براي ارتقا اين حوزه و استفاده از توان و ظرفيت داخلي بيش از بيش گام برداريم.

عضو كميسيون صنايع و معادن با بيان اينكه دستهايي در كار است تا مانع از رشد ظرفيت داخلي كشور در اين حوزه شود گفت: برخي ها در صددند تا با متفول ماندن بخش داخلي حوزه غذايي به واردات توجه شود چرا كه منافع آنها از اين طريق تامين مي شود.

وي تصريح كرد: بايد در راستاي اصل 44 قانون اساسي حوزه صنايع غذايي به بخش خصوصي واگذار شود تا به ارتقاي كيفيت و كميت اين حوزه افزوده گردد.

گروسي خاطر نشان كرد: موضوع ارتقا كيفيت صنايع غذايي از اولويت هاي كميسيون صنايع و معادن بوده و قطعا با حضور مسئولان ذيربط در راستاي شكوفايي اين حوزه تلاش خواهيم كرد.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: مجلس ، صنایع ، گروسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار