اتاق بازرگانی اصفهان با کسب امتیازات لازم توانست در جمع چهار اتاق برتر کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی آسیا و اقیانوسیه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران اصفهان وبراساس گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در حاشیه برگزاری بیست و ششمین اجلاس سالیانه این کنفدراسیون در سپتامبر سال جاري در نپال،پنجمین دوره اعطای جوایز به اتاق‌های محلی کشورهای عضو در دو سطح اتاق‌های کوچک و بزرگ برگزار می‌شود و اتاق برتر از میان چهار اتاق راه یافته به مرحله نیمه نهایی انتخاب می‌شوند.

گفتنی است اتاق‌های کاندیدا برای دو بخش باید عملکرد موفقی در برگزاری همایش های و دوره‌هایآموزشی،ارتقا سرمایه گذاری‌های تجاری،اشتغال زایی و ارایه خدمات،مشارکت فعال در برنامه‌ها وشوراهای تخصصی CACCI نوآوری و اقدامات تازه جهت افزایش تعداد اعضا در کنفدراسیون مذکور انجام داده باشند.

اتاق بازرگانی اصفهان در کنار اتاق‌های "مترونگو" و "پاراناگو سیتی" از فیلیپین و اتاق "سابراگامووا" از سریلانکا برای بدست آوردن رتبه نخست رقابت می‌کند.

این در حالی است که کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه سازمان غیر دولتی،منطقه‌ای و متشکل از اتاق‌های بازرگانی و صنعت ملی در منطقه آسیا و اقیانوسیه غربی است که از سال 1965 در فیلیپین فعالیت خود را آغاز کرد.همکاری موثر و ایجاد هماهنگی میان اتاق‌های بازرگانی با یکدیگر و با انجمن‌های بازرگانی و صاحبان صنایع در آسیا و اقیانوسیه غربی،فراهم کردن شرایط تجاری مناسب به منظور ارتقا تجارت میان کشورهای دارای اقتصاد در حال گذار آسیا و اقیانوسیه و کمک به توسعه پایدار کشورهای منطقه از اهداف تشکیل این کنفدراسیون است.

برگزاری کنفرانس‌های دوسالانه،تبادل اطلاعات،ارتباط با سازمان‌های بین المللی و منطقه‌ای،ارایه خدمات مطالعاتی-تحقیقاتی،ایجاد پل ارتباطی میان اعضا و سازمان‌های دولتی و تعامل از طریق مراکز ارایه خدمات مشاوره‌ای و تولیدی را از دیگر فعالیت‌های اين کنفدراسیون است./س

برچسب ها: اصفهان ، اتاق ، بازرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.