نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: شبیخون فرهنگی و تضعیف اعتقادات دینی مردم به ویژه جوانان اصلی‌ترین برنامه دشمنان است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، مهدی عیسی‌زاده در جمع پرسنل و فرماندهان نیروی انتظامی شاهین‌دژ اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های شومی که دشمن برای نابودی نظام اسلامی ایران کشیده، تضعیف باورهای دینی و اعتقادی جوانان در جنگ نرم یکی از مهم‌ترین این نقشه‌ها به شمار می‌آید.

وی به نقشه‌های شوم دشمنان برای لطمه به اعتقادات جوانان ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: رخنه در افکار جوانان و ایجاد خلل در اعتقادات دینی جوانان و نوجوانان مرز و بوم اسلامی از مسائلی است که دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب جنگ ‌نرم و تهاجم فرهنگی در دست گرفته‌اند.

عیسی‌زاده با بیان اینکه در این برهه زمانی مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت در جامعه است، اضافه کرد: برقراری نظم و امنیت اجتماعی برای آحاد جامعه و تنگ کردن عرصه بر سودجویان و قانون‌شکنان باید مهم‌ترین هدف نیروی انتظامی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط موجود کشور و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به مبانی و ارزش‌های انقلابی و دینی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون دشمنان با ترفندهای فراوان و گوناگون درصدد ایجاد شرایط سخت و تلاش برای محقق نشدن اهداف انقلاب بودند اما باپایمردی و دلاوری مسئولان و نیروی های نظامی و انتظامی و بسیجی و با رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، آنها به نتیجه نرسیدند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: دشمنان هنوز دست از شیطنت برنداشته‌اند اما غافل از اینکه ریشه‌های انقلاب اسلامی و ترویج باورهای فرهنگی آن نه تنها در کشور مستحکم و پایدار مانده بلکه در کشورهای مسلمان منطقه نیز تاثیر بسزایی داشته و باعث بیداری اسلامی و الگ برداری از انقلاب اسلامی در سایر کشورها شده است.

وی اضافه کرد: امروز نیروی انتظامی نظم و امنیت را طبق شرح وظایف معین در همه نقاط کشور برقرار و ثابت کرده است که کفایت و کارآیی لازم و بار امانتی که رهبر معظم انقلاب بر عهده این نهاد گذاشته را دارد.

عیسی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به تهدیدات و خطرات فرهنگی و اجتماعی علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: در این برهه حساس کارکنان نیروی انتظامی باید با تدبیر و برنامه‌ریزی لازم با هوشیاری نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند./س

برچسب ها: دشمنان ، نماینده ، رسالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.