معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری نیشابور گفت: مردم باید فرصت بدهند تا شرایط طوری باشد که با کمک آنان کالاهای ضروری به وسیله دولت تهیه و با قیمت مناسب توزیع شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حسین اسداللهی روز گذشته در جمع معترضان عدم عرضه گوشت مرغ در مسجد جامع نیشابور افزود: تمام مسئولان سعی بر مدیریت وضعیت گرانی و گران‌فروشی دارند.

وی با اشاره به مصوبات کارگروه مدیریت بازار خاطرنشان کرد: اولین تصمیم این کارگروه خارج نشدن گوشت از نیشابور بوده و دیگری حمل 20 تن مرغ از شهرهای هم‌جوار و توزیع آن با نرخ تعاونی در بین مردم بوده است.

وی همچنین از عرضه گوشت مرغ تعاونی در کنار گوشت مرغ با قیمت تمام شده توسط فروشگاه‌ها برای سامان گرفتن بازار خبر داد.

وی علت گران شدن مرغ را افزایش قیمت دان و خوراک مرغ همچون سویا بیان کرد.

وی خطاب به مردم خاطرنشان کرد: ما هم قبول داریم که گرانی و گران‌فروشی وجود دارد ولی این شرایطی است که عمومیت دارد و مختص به نیشابور نیست.

وی ضمن عذرخواهی از مردم به‌خاطر وقفه در توزیع مرغ در سطح شهرستان، توضیح داد: 70 تن گوشت مرغ در چند روز گذشته و 17 تن گوشت مرغ با قیمت تعاونی چهار هزار و 700 تومان در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی گفت: تلاش بر توزیع مرغ با نرخ چهار هزار و 700 تومان است و متاسفانه عده‌ای تلاش می‌کنند تا این تصمیم دولت را بی‌اثر کنند و تلاش می‌کنیم تا مرغ به نرخ دولتی بین مردم عرضه شود.  /س

برچسب ها: توزیع ، کالا ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.