معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شريف گفت: بسيج بايد مانند يک رسانه در آگاه سازي دانشجويان نسبت به فضاي سياسي تلاش کند.

احمد شربتيان معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شريف در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات قدياني مبني بر اينکه چالش هاي نظام بايد توسط بسيج دانشجويي بررسي شود، گفت: بسيج دانشجويي در دانشگاه ها بايد فضاي انقلابي را در دانشگاه به وجود آورده و آن را تقويت و پشتيباني کند.

شربتيان با تاکيد بر اينکه راهکارهاي بسيج دانشجويي براساس شرايط و مقتضيات روز جامعه و جهان و راهبردهاي مقام معظم رهبري تعيين مي شود، تصريح کرد: بسيج با توانمندي و پتانسيلي که دارد فضاي دانشگاه را با فضاي سياسي کشور آشنا مي کند.

معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي با بيان اينکه بسيج با تشکيل گروه هاي دانشجويي در دانشگاه آنان را با مسائل روز آشنا کند، اظهارداشت: بسيج بايد مانند يک رسانه در آگاه سازي دانشجويان نسبت به فضاي سياسي تلاش کند.

شربتيان يکي ديگر از راهکارهاي بسيج دانشجويي براي بررسي چالش هاي نظام را تعامل با اساتيد و مسئولان دانست و خاطر نشان کرد: بسيج دانشجويي با مطالبه گري خلأهاي تئوريک سياسي کشور را پر کند و اين را از اهم امور خود بداند.

معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شريف در پايان خاطر نشان کرد: اشاعه فرهنگ و تفکر بسيجي و نهادينه کردن آن در دانشگاه بايد از فعاليت هاي جدي بسيج دانشجويي باشد.
انتهاي پيام/ر
برچسب ها: شربتیان ، بسیج ، دانشجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار