همزمان با ایام ماه مبارک رمضان ۴۵ محفل انس با قرآن با حضور قاریان مصری و بین المللی کشور در سطح مساجد استان زنجان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از وظایف این اداره ترویج فرهنگ ثقلین است گفت: برگزاری محافل انس با قرآن و همچنین ترتیل خوانی و جزء خوانی قرآن از جمله‌ برنامه ‌هایی است که در ایام ماه مبارک رمضان در امامزاده ‌های استان زنجان اجرا می‌ شود.

حجت الاسلام باقری با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در استان زنجان،افزود: امسال 25 جلسه تفسیر قرآن کریم در امامزاده‌های استان زنجان برگزار می ‌شود.

وی با اشاره به برگزاری 4 محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری،ادامه داد: توزیع مواد غذایی، محصولات فرهنگی و همچنین اطعام ایتام از جمله اقداماتی است که در ماه مبارک رمضان توسط اداره کل اوقاف صورت می گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان سهم سازمان اوقاف در زمینه تربیت حافظان قرآنی را یک میلیون نفر عنوان وتصریح کرد: سهم اداره کل اوقاف استان زنجان نیز در این زمینه تربیت بیش از سه هزار و 200 حافظ قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام باقری همچنین با اشاره به اقدامات اداره کل اوقاف استان زنجان در زمینه تربیت حفاظ قرآنی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تربیت حفاظ در مراکز فرهنگی و امامزادگان آغاز شده و امید است این کار تا پایان امسال با رسیدن به اهداف تعیین شده به پایان برسد./س

برچسب ها: برگزاری ، محفل ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.