رئيس فراكسيون توليد ملي و جهاد اقتصادي از برگزاري اولين نشست اين فراكسيون در روز يكشنبه (8 مرداد ماه) خبر داد و گفت: در اين نشست اولويتهاي كاري فراكسيون را تعيين خواهيم كرد.

حسين گروسي نماينده مردم شهريار در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه فراكسيون توليد ملي و جهاد اقتصادي در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبري از مجلس، دولت و دستگاههاي اجرايي تشكيل شده است، گفت: درصدد هستيم با كسب نظرات خوب و كارشناسي NGO ها ، دستگاههاي دولتي و وكلاي ملت حركت مناسبي در جهت حمايت و تحقق توليد ملي كار و سرمايه ايراني داشته باشيم.

وي در ادامه با اشاره به اينكه اين فراكسيون در صدد بررسي مشكلات و موانع موجود بر سر راه توليد ملي است، افزود: اميدواريم كه مجلس و دولت در جهت ارتقاء سطح توليد ملي در كشور گام برداشته و هر سه قوه در جهت تحقق شعار امسال يعني حمايت از توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني نقش خود را به درستي ايفا كنند.

نماينده مردم شهريار ادامه داد: حمايت از توليد كنندگان توسط قوه مجريه،‌ رفع خلاء‌هاي قانوني توسط قوه مقننه و برخورد با مجرمان و بر هم‌زنندگان نظام اقتصادي كشور و افرادي كه موجب اختلال در نظام مالي كشور مي شوند در جهت تحقق شعار امسال بايد صورت پذيرد.

رئيس كميسيون توليد ملي و جهاد اقتصادي با بيان اينكه اولين نشست اين فراكسيون روز يكشنبه (8 مرداد ماه) برگزار خواهد شد، خاطر نشان كرد: در اين نشست اولويتهاي كاري فراكسيون و همچنين زمان برگزاري جلسات تعيين خواهد شد.

گفتني است 180 نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي عضو فراكسيون توليد ملي و جهاد اقتصادي هستند.

انتهاي پيام/س3

برچسب ها: فراکسیون ، تولید ، مجلس ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار