دبير تشكيلات انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران گفت: ايران به عنوان سومين قدرت در عرصه جنگ سايبري، قطعا توانايي مقابله و دفاع از مرزهاي سايبري را خواهد داشت.

 علي عبدي دبير تشكيلات انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با ادعاي آمريكا در حملات سايبري به سايت هاي هسته اي و نفتي ايران اظهار داشت: در چند سال اخير شاهد اين گونه حملات از سوي شيطان بزرگ بر عليه تاسيسات هسته اي ايران بوده ايم و آن ها هميشه ثابت كرده اند كه به هر نحوي به دنبال اخلال در تاسيسات هسته اي ما هستند.

وي عامل حملات سايبري عليه تاسيسات هسته اي ايران را شكست در راهبردهاي نظامي دانست و گفت: هزينه هاي سنگين جنگ در عراق و افغنستان غرب را به بن بستي رسانيده که برون رفت از آن برايشان غيرممکن است. لذا بر آن شدند تا با جنگ سايبري ضمن و اخلال در امور نظام جمهوري اسلامي هزينه کمتري را متقبل شوند.

اين فعال دانشجويي با بيان اينكه ايران توان مقابله با جنگ سايبري آمريكا را دارد تاكيد كرد: ايران سومين قدرت در عرصه جنگ سايبري است و قطعا توانايي مقابله و دفاع از مرزهاي سايبري را در عرصه هاي مختلف خواهد داشت.

دبير تشكيلات انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران هدف اصلي آمريكا  از جنگ سايبري بر عليه ايران را اين گونه عنوان كرد: ضربه زدن به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و ترس از گسترش بيداري اسلامي در جهان اسلام به سردمداري ايران از دلايل اصلي آمريكا براي دشمني باايران اسلامي است.

انتهاي پيام/س3

برچسب ها: عبدی ، دانشگاه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار