عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: سياست جديد اصلاحات در انتخابات رياست جمهوري يازدهم معرفي کانديدايي است که شوراي نگهبان وي را رد صلاحيت مي‌کند و از اين طريق به دنبال ايجاد آشوبي جديد هستند اما نظام و مردم اجازه تکرار فتنه 88 را نخواهند داد.

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به مواضع اخير خاتمي درباره بيانيه‌هاي موسوي اظهار داشت: خاتمي مرد سياست‌ورزي و رياست جمهوري نيست و تعادل سياسي‌اش را از دست داده است، در دوران اصلاحات نيز با مديريت سوء وي مشکلات زيادي  براي کشور ايجاد شد.

خاتمي مهره سوخته است

وي خاتمي را مهره سوخته خواند و ادامه داد: فتنه 88 نتيجه مديريت خاتمي و هم‌قطاران وي بود و نظام هم بارها نشان داده که قصد کمک به اصلاح‌طلبان را دارد اما آنان از اين فرصت استفاده نمي‌کنند.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي تصريح کرد: خاتمي و اصلاح‌طلبان خواستار اجرايي کردن مکتب ليبرال دموکراسي در کشور هستند و گمان مي‌کنند که صاحب نظام‌اند اما اين توهمي بيش نيست.

وي تاکيد کرد: اصلاح‌طلبان به خط امام خميني(ره) اعتقادي ندارند اما در عين ناباوري خود را پيرو خط امام(ره)معرفي مي‌کنند.

نجابت با اشاره به نقش پررنگ اصلاح‌طلبان در جريان فتنه 88 گفت: آمريکا و اسرائيل به اصلاح‌طلبان فتنه گر دل بسته بودند و آنان مي‌خواستند کشور را با کودتاي مخملي تقديم آمريکايي‌ها کنند.

اصلاح طلبان با دعواهاي زرگري قصد ضربه زدن به نظام را دارند

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با اشاره به سياست نخ نما شده اصلاح‌طلبان اظهار داشت: خاتمي و يارانش با به راه انداختن دعواهاي زرگري به دنبال ضربه زدن به نظام هستند.

نجابت افزود: خاتمي از دوستان خود نيز نهيب سياسي مي‌خورد و موسوي خوئيني‌ها اخيرا درباره خاتمي گفته که او تاتي تاتي مي‌کند.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي اظهار داشت: دست و پا زدن اصلاح‌طلبان به منزله آخرين ميخ‌هايي است که به تابوت اصلاحات کوبيده مي‌شود.

وي با اشاره به سياست جديد اصلاح‌طلبان براي انتخابات رياست جمهوري يازدهم، گفت: اصلاح‌طلبان دو سياست جديد را دنبال مي‌کنند.

نجابت افزود: يکي از اين سياست‌ها ايجاد تفرقه ميان اصولگرايان و ديگري معرفي کانديدايي است که اصلاح‌طلبان مي‌دانند که شوراي نگهبان وي را رد صلاحيت مي‌کند تا از اين طريق مجددا آشوب ديگري را ايجاد کنند اما نظام و مردم اجازه تکرار فتنه 88 را به آنان نخواهند داد.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۷:۴۱ ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
من فکرمی کنم نظام مقدسمون خیلی بزرگترومحکم ترازاین حرفهاست که بخوادبوسیله ی ادمایی امثال خاتمی ضربه بخوره بعدش مردم عزیزمون همیشه پشت این نظام بودندوهستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۴ مرداد ۱۳۹۱
مطمئن باشید اگر نظام اینها رو مجازات نکنه ما دانشجویان میکنیم
آخرین اخبار