عارف اسلامی، پژوهشگر استان اصفهان در گفتگو با
خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: این دستگاه با در نظر داشتن کلیه مشکلات و پارامترهای مهم و موجود در ترمیم معابر طراحي شد و می تواند در مدت زمان کوتاهی متراژ بالایی را باز سازی و مرمت کند.
وی افزود: با توجه به نوع طراحی در صورت قطعی و یا عدم دسترسی به برق شهر می توان با استفاده از سوخت های فسیلی مانند بنزین و گازئیل نیز دستگاه را راه اندازی کرد که این ویژگی خود باعث کارایی دستگاه در کلیه معابر مربوطه می شود.
اسلامی تصریح کرد: همچنین قابلیت جابجایی و حمل دستی، اشغال نشدن طولانی مدت معابر به علت سرعت بخشیدن به کار، قابل استفاده در سطوح پله ها تا حد امکان، بکار گیری توسط تنها یک نفر اپراتور از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه است./ح