يک کارشناس سياست خارجي گفت: اتحاديه عرب با مواضع خود عليه سوريه نقش ناتو را در منطقه بازي کرده تا بتواند جبهه مقاومت و پايداري را در منطقه کم رنگ سازد.

حسن هاني زاده کارشناس سياست خارجي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقش تخريبي اتحاديه عرب در تحولات سوريه گفت: اتحاديه عرب به نيابت از آمريکا، غرب و رژيم صهيونيستي، عليه جبهه پايداري در منطقه عمل کرده و نقش تخريبي اين اتحاديه با مواضع خود عليه کشور سوريه کاملا آشکار است.

وي در ادامه با اشاره به فشار آمريکا و غرب بر عليه دولت بشار اسد افزود: تلاش هاي آمريکا، غرب و کشورهاي مرتجع عرب براي تحت فشار قرار دادن دولت بشار اسد هيچ نتيجه اي در بر نخواهد داشت و سوريه با سربلندي از فتنه هاي غرب و شرق عبور خواهد کرد.

اين کارشناس سياست خارجي با اشاره به اينکه برخي کشورهاي مرتجع عرب منطقه صرفا به سرنگوني دولت بشار اسد فکر می کنند خاطر نشان کرد: سوريه جزء معدود کشورهايي است که در مقابل رژيم صهيونيستي ايستادگي نموده لذا کشورهايي همچون عربستان،‌قطر و ترکيه در تلاش اند با ساقط کردن دولت بشار اسد، يک دولت دست نشانده و همسو با رژيم صهيونيستي و غرب ايجاد کنند.

"انتهاي پيام"/س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار