تاخير مدير باشگاه منچستر سيتي در انعقاد قرار داد با فان پرسي مانچینی را به شدت بر آشفته کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، و به نقل از پايگاه خبرگزاري ديلي ميل، روبرتو مانچيني از اينكه فان پرسي را از دست بدهد به شدت نگران و عصباني ست، او مي خواهد به هر طريقي كه شده با فان پوسي قرار داد همكاري امضا كند اما تامل مدير اين باشگاه در اين زمينه روياهاي وي را متزلزل كرده است.
فان پرسي مدتي ست كه مورد توجه تيم هاي بزرگ است و مانچيني از اين مي هراسد كه از دست دادن دقايق و حتي ثانيه ها مي تواند براي آنها بسيار درد سرساز باشد.
گزارش ها حاكي از آن است كه مانچيني تمايل دارد قبل از سفر به كشور چين براي انجام مسابقات تمريني قبل از شروع فصل، قرار داد خود را با فان پرسي به امضاء برساند و به عبارتي با خيال راهي اين مسابقات شود اما از قرار معلوم اين راحتي خاطر با دست دست كردن هاي مدير اين باشگاه بريان فاروود حاصل نشدني است.
با اين حال مدير اتحادي اه از مانچيني خواسته كه اگر مي خواهد قرار داد با فان پرسي نهائي شود بايد چند نفر از جمله ادين زنكو و ايمانوئل آبدايور يا كارلوس توز را به فروش بر ساند تا بودجه ي براي خريد پرسي تامين شود تمامي اين هرج و مرج ها در حالي است كه آرسنال تيم فعلي فان پرسي همچنان تاكيد مي كند كه او را به فروش نخواهد رساند وروي اين موضوع پا فشاري مي كند اما خود او تمايل زيادي به پيوستن به منچستر سيتي دارد.
منچستر سيتي تا به امروز مبلغ 15 ميليون پوند را براي وي پيشنهاد داده است اين بالاترين مبلغي است كه آرسنال تا به حال براي فروش فان پرسي دريافت كرده است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار