اعضاي تيم استقلال براي بازي دوم خود در ليگ آماده مي شوند و همچنان بحث رهبر تيم در بازي هاي استقلال مطرح است اما گفته مي شود كه قرار شده اقدامي در هتل محل اقامت آبي ها انجام شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مهدي رحمتي دروازه بان اصلي آبي هاست كه بنا به اعلام امير قعله نوعي، قرار بود رهبر اصلي تيم باشد اما پس از حضور جواد نكونام در اين تيم شرايط براي مهدي رحمتي تغيير كرد.
 
اين دروازه بان اعلام كرده بود،  كه بازوبند كاپيتاني را به فرهاد مجيدي تقديم مي كند، اما وي بايد اين اقدام را در خصوص  جواد نكونام انجام دهد اما از طرفي،  اعلام شده است كه حرف وحديثهاي ايجاد شده شرايط را براي نكونام تغيير داده است.
 
اين بازيكن بدليل شرايط ايجاد شده و حرف وحديثهايي كه مطرح شده است ، قصد دارد اقدامي را قبل از بازي استقلال مقابل سايپا انجام دهد.
 
اعلام شده است كه نكونام قصد دارد پيش از حضور تيم در زمين مسابقه در خصوص بازوبند كاپيتاني اقداماتي را انجام دهد حتي اگر قرار باشد كاپيتان اصلي اين بازيكن باشد وي قصد دارد شرايط را طور ديگر رقم بزند كه به نفع خودش و حضورش در اين تيم باشد

گفتني است:  جواد نكونام قصد دارد بازوبند را در اختيار مهدي رحمتي قرار دهد.
 
اين در حالي است كه رحمتي پس از اين ، به نكونام اعلام كرد كه در خصوص بازوبند كاپيتاني و واگذاري آن به نكونام مشكلي ندارد و به اين موضوع فكر نمي كند، اما بازيكن جديد ابي ها از شرايط ايجاد شده و مشكلاتي كه توسط استقلالي ها مطرح شده است قصد دارد چنين اقدامي را انجام دهد البته ممكن است امير قلعه نوعي با اين اقدام مخالفت كند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار