سرمایه گذاران بازارچه های صنایع دستی استان از تسهیلات یارانه ای بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ، معاون صنایع دستی اداره ‌كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: بر اساس مصوبات سفر نخست رییس جمهوری به گیلان، باید در هفت شهرستان استان بازارچه صنایع دستی ایجاد شود.

'نادر ذاكری' افزود: ایجاد بازارچه های صنایع دستی بر اساس مصوبات در حال پیگیری است و برای تامین زمین مناسب با شهرداری برخی از شهرستان‌های استان توافق حاصل شده و در حال انجام است.
وی یادآور شد : اداره كل میراث فرهنگی آمادگی دارد با همكاری سرمایه گذاران بخش خصوصی در همه شهرستان‌های استان بازارچه های صنایع دستی دایر كند.
معاون میراث فرهنگی گیلان خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران دارای شرایط می توانند برای ایجاد بازارچه های صنایع دستی در شهرستان مورد نظر از طریق این اداره كل اقدام كنند تا برای دریافت تسهیلات یارانه ای معرفی شوند.
این مقام مسئول اظهار داشت: محصولات و تولیدات صنایع دستی در بازارچه های یاد شده بدون واسطه عرضه می شود و علاوه بر جذب گردشگر، موجب اشتغالزایی پایدار نیز خواهد شد.
در زمان حاضر بازارچه صنایع دستی چابكسر راه اندازی شده و بازارچه صنایع دستی كاروانسرای شاه عباسی پس از اتمام مرمت، راه اندازی می شود./س
برچسب ها: صنایع ، دستی ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.