نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به طرح قرآنی ضیافت اندیشه گفت: طرح ضيافت انديشه بايد نشاط معنوی در مراكز آموزش عالی و دانشگاهی حاكم کند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله دری نجف‌آبادی در طرح ضيافت انديشه دانشگاه اراك گفت: ماه نزول قرآن فرصت مناسبی است برای انس بيشتر با خدا و بندگی او، لذا بايد قدر اين فرصت را بدانيم و با مناجات و دعا از بركات اين ماه عظيم بهره‌مند شویم.
 
وی با اشاره به اينكه در راستای اجرای طرح ضيافت انديشه بايد نشاط معنوی در مراكز آموزش عالی و دانشگاهی حاكم شود، تصريح كرد: هر يك از شما دانشجويان در ابعاد مختلف ضيافت بايد يك الگوی شايسته برای ديگران باشيد.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حضور دانشجويان در اين طرح را، زمينه‌ساز ايجاد تحول در رفتار، اخلاق و انديشه‌های دينی و سياسی دانست و اظهار كرد: برای رسيدن به درجات بالای كمال، اقتدار و عزت نظام و جامعه اسلامی به يك باور عميقی نياز است كه آن اعتقاد قرآنی و قيامتی است كه در صورت تحقق باورهای عميق دينی در جامعه قطعآ شاهد عزت و اقتدار اسلام بيش از پيش خواهيم بود.
 
امام جمعه اراك با بيان اينكه بايد استان مركزی در همه عرصه‌ها در بين ديگر استان‌ها از رتبه برتری برخوردار باشد، خاطرنشان كرد: جايگاه استان مركزی در حوزه‌های فرهنگی و دانشگاهی فراتر از اين خواهد بود و قطعآ مي‌تواند پيشتاز و آموزنده باشد و اين رسالت بزرگی است بر دوش نسل جوان به‌ويژه نسل دانشگاهی كه همواره خدمتگزار جامعه و ارائه‌كننده الگوی مناسبی از نظر سياسی، اجتماعی و رفتاری باشد.
 
انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: دانشگاه ، ضیافت ، نهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار