امروز طرح‌هايی همچون ضيافت انديشه پايگاه‌هايی است برای آموزش نيروها و دانشجويانی كه در جنگ نرم عليه جبهه معارفی انقلاب اسلامی مقاومت می‌كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان

مسعود پيرمراديان، قائم مقام معاونت طرح و برنامه و پشتيبانی نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های كشور در بازديد از طرح ضيافت انديشه دانشجويی در لرستان از شركت بيش از 78 هزار دانشجو در سراسر كشور در طرح ضيافت انديشه خبر داد و گفت: 100 مركز در كشور مجری طرح ضيافت انديشه برای دانشجويان هستند.

وی با اشاره به اين‌كه طرح ضيافت انديشه از ابتدای ماه مبارك رمضان شروع شده اما 15 درصد از اين مراكز به‌خاطر شرايط خاص اقليمی چند روز زودتر شروع كردند، اضافه كرد: در اين طرح در بخش آموزش سعی شده كه آموزش‌ها از نظر قالب و كلاس‌بندی به گونه‌ای برنامه‌ريزی شود كه اگر دانشجويان در كلاس‌های آموزشی شركت كردند در پايان دوره و كسب نمره حدنصاب چهار واحد درسی از دروس معارف برای آنها منظور خواهد شد.

پيرمراديان ارتقای سطح معرفت دينی، سياسی و اجتماعی دانشجويان را از جمله اهداف طرح ضيافت انديشه برشمرد و تصريح كرد: به خاطر حالت اردويی و صميميت بين دانشجويان و مجريان اين طرح زمينه و بسته مناسب جهت تحقق اهداف ترسيم شده فراهم و در اين راستا از اساتيد مجرب بومی و كشوری استفاده شده است.

وی با بيان اين‌كه در مقابله با جنگ نرم وظيفه ما نيرو سازی است و بايد خودمان را آماده كنيم و در مقابل اين هجمه‌ای كه استكبار و در رأس آن آمريكا به كشورمان وارد كرده باشيم، متذكر شد: اگر در دوران جنگ تحميلی داوطلبين جهاد فی سبيلالله و بسيج در مراكز خاصی دوره‏های نظامی سختی را فرا گرفتند و با دشمن به مبارزه پرداختند امروز طرح‌هايی همچون ضيافت انديشه پايگاه‌هايی است برای آموزش نيروها و دانشجويانی كه در جنگ نرم عليه جبهه معارفی انقلاب اسلامی مقاومت می‌كنند.

پيرمراديان اظهار كرد: طرح ضيافت انديشه محفلی برای پروراندن دانشجويان به‌عنوان افسران جنگ نرم است كه در عرصه نبرد نرم با دشمن موجبات سرافرازی و پيروزی را فراهم می‌كنند./س  


برچسب ها: طرح ، ضیافت ، اندیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.