در بيانيه بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر آمده است: مسئولان با اتّخاذ تدابیر صحیح برای رفع هر چه سریع‌تر این مصیبت دنیای اسلام تلاش کنند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اعتراض به نسل‌کشی مسلمانان میانمار بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"جهانخواران و سرمایه داران و وابستگان آنان توقع دارند که ما شکسته شدن نونهالان و به چاه افتادن مظلومان را نظاره کنیم و هشدار ندهیم ... راستی اگر بسیج جهانی مسلمین تشکیل شده بود، کسی جرات اینهمه جسارت و شرارت را با فرزندان معنوی رسول اللّه (ص) داشت؟" امام خمینی(ره)

روزها، روزهای سختی است. چشم‌ها و گوش‌ها دیگر کارگر نیستند. چشم‌ها آن چیزی را میبینند، گوش‌ها آن چه را می‌شوند و زبان‌ها چیزی را جاری می‌سازند که از خود نیستند.

کارمان به آن جا کشیده شده که تا خبر کشتار برادران و خواهرانمان را از زبان رسانه‌های غربی نشنویم و مدعیان حقوق بشَر برایمان ملوّنش نکنند، کاری نخواهیم کرد.

در این بحبوحه که مرگ فردی در ایران را بیش از یک میلیارد نفر می‌بینند، در این دوران که مرگ عده‌ای در سوریه به مسئله بحران‌ساز جهانی تبدیل می‌شود که بلوک شرق و غرب روی آن اجلاس‌های گوناگون و رنگارنگ برگزار می‌کنند؛ در همین دنیا چند ده هزار انسان قتل عام می‌شوند و به چند هزار زن بی دفاع تعرض می‌شود؛ اما هیچ جایی در عالم نیست که صدای اعتراضی بلند کند.

البته این اتفاق زخمی قدیمی است؛ این زخم به قدمت کشتار مردم مظلوم فلسطین و لبنان، به قدمت کشتار مسلمانان بوسنی و هرزگوین، به قدمت اشغال عراق و افغانستان تاریخ دارد. آیا زمان آن نیست که از این تاریخ تلخ درس بگیریم؟

از زمانی که باخبر شدیم که برادرانمان در میانمار به طرز وحشیانه‌ای کشته می‌شوند غمی عظیم گلویمان را فشرد و بغضی غلیظ سد راه آن شد. امّا نتیجه انفجار این بغض گریه نیست، بلکه مشت‌های گره کرده‌ای است که به خصم برافراشته شده‌اند. تا زمانی که کسانی مثل «دالایی لاما» همچون سگ دست پرورده آمریکا –که خود نیز سگ فرمانبردار صهیونیزم است- از کشتار مردم مسلمان حمایت می‌کند و تا زمانی که نفس‌های منحوس چنین انسان نماهایی قطع نشده از خشم خود فاصله نخواهیم گرفت.

ای برادران و ای خواهران مسلمان! اگر دین بودا دین محبت به همه است و امروز به دستور آمریکا نسل‌کشی می‌کند، اسلام دین "اشداءُ علی الکفار و رحما بینهم" است و این افتخار ماست.

پس امروز طبق وظیفه الهی خود به دستور قرآن همه باید در حد توان خود برای جلوگیری از این کشتار بی‌رحمانه تلاش کنیم و گرنه ما نیز به شهادت تاریخ اسیر خودپسندی و در نتیجه نابودی خواهیم شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ضمن این که آمادگی خود را برای انجام هرگونه کمکی اعلام می‌دارد از نهادهای مسئول انتظار دارد که با اتّخاذ تدابیر صحیحی برای رفع هر چه سریع‌تر این مصیبت دنیای اسلام تلاش کنند و برای اطلاع و بسیج نیروی مردمی از کوششی دریغ نورزند.
انتهاي پيام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار