رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد از برگزاری هشتمین آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات و نهادها خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از محمودآباد، دومین نشست خبرنگاران با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان صبح امروز با محوریت روز خبرنگار و هشتمین آیین تجلیل از خبرنگاران محمودآباد تشکیل شد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی محمودآباد با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به اهمیت کار خبرنگاری در دنیای امروز اشاره کرد و افزود: یقیناً خبرنگاری یکی از سخت‌ترین مشاغل موجود است که جایگاه و نقش آن در جامعه به خوبی تبیین نشده است.

حمیدرضا کوزه‌گر تصریح کرد: خبرنگاران به عنوان چشم و گوش جامعه می‌توانند حلقه واسط بین مردم با مسئولان نیز باشند و با انعکاس صحیح و منصفانه اخبار و اطلاعات می‌توانند در زمینه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی نقش سازنده‌ای ایفا کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن 17 مرداد "روز خبرنگار" از برنامه‌ریزی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برای بزرگداشت این روز با همکاری همه دستگاه‌های شهرستان از جمله فرمانداری خبر داد.

این مسئول اذعان داشت: تجلیل از قشر زحمتکش و ارزشمند خبرنگار در یک روز از سال کمترین کاری است که ما انجام دهیم و در این زمینه همه نهادها باید مشارکت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد در پایان پیگیری مطالبات خبرنگاران، برگزاری مراسم ویژه تجلیل از خبرنگاران شهرستان، برگزاری نمایشگاه مطبوعات شهرستان و برگزاری کلاس‌های آموزشی را از برنامه‌های مهم این اداره برای اصحاب رسانه محمودآباد اعلام کرد./ج1

برچسب ها: ساری ، آیین ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.