معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: در سیل اخیر گلستان در بین سیل زدگان تحت حمایت این نهاد 132 میلیون ریال تاکنون سبد کالا توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان ربیع الله وفایی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: در سیل اخیر گلستان به تعدادی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گلستان خسارت وارد شد که در همان ساعات اولیه برای برآورد خسارت و شناسایی مددجویان دچار حادثه شده کارشناسان این نهاد به شهرستان ها اعزام شدند.

وی افزود: کمیته امداد گلستان در اولین اقدام به 220 خانوار از مددجویان خود که در سیل اخیر دچار حادثه شده بودند سبد کالا به ارزش 60 هزار تومان را در میان آنها توزیع کرد.

وفایی با اشاره به اینکه بیشترین خسارات وارد شده به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد مربوط به شهرستان رامیان بوده است، تصریح کرد: خسارت های وارد شده در دیگر شهرهای استان به صورت محدود است و بیشتر مربوط به آبگرفتگی منازل است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گلستان یادآور شد: خوشبختانه در بین مددجویان کمیته امداد گلستان تلفات جانی وجود نداشته و با هماهنگی ستاد مدیریت بحران و هلال احمر کار کمک رسانی به مددجویان همچنان ادامه دارد. /س
برچسب ها: سبد کالا ، سیل ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.